۳ ضرر آبمیوه‌ها-هوران

۳ ضرر آبمیوه‌ها

آبمیوه ها به طور معمول به عنوان نوشیدنی های سالم در برابر نوشابه های گازدار معرفی شده و مصرف می شوند. این نوشیدنی ها تا اندازه ای سالم تصور می شوند که آن را برای عیادت مریض نیز می برند. اما لازم است بدانید که این حقیقت ندارد.

3 ضرر آبمیوه‌ها


تا کنون بسیاری از سازمان های جهانی گزارشات مختلفی مبنی بر سالم نبودن نوشیدنی های قندی منتشر کرده و مردم را از مصرف آن ها منع کرده اند. بسیاری از کشور ها نیز در اقداماتی بر روی نوشابه های گازدار مالیات وضع کرده اند.

اما بسیاری از افراد معتقدند که آبمیوه ها به اندازه نوشابه های گازدار مضر نیستند اما لازم است بدانید که آنها به همان بدی نوشابه ها می باشند.

در ادامه شباهت های این دو نوشیدنی را به شما خواهیم گفت. البته باید توجه کنید که در اینجا منظور از آبمیوه ها، آبمیوه های بازار می باشد.


۱. هر دو سرشار از قند هستند.

اسموتی و آبمیوه


۲. هر دو ممکن است منجر به افزایش وزن شوند


۳. آبمیوه ها از مواد مغذی بیشتری برخوردارند

اما باید توجه داشت که برای اثرگذاری این مواد مغذی لازم است حداقل روزی ۱۵۰ میلی لیتر آب میوه مصرف کنید که این مساوی با مقدار بسیار زیادی از قند در روز است.

3 ضرر آبمیوه‌ها


در نتیجه لازم است از آب میوه ها نیز مانند نوشیدنی های قندی دیگر دوری کنید تا در معرض چاقی و دیابت قرار نگیرید.

در انتها امیدواریم که از مطلب «۳ ضرر آب میوه ها» خوشتان آمده باشد و نکات خوبی را از آن آموخته باشید. برای مشاهده‌ی سایر مطالب می‌توانید به سامانه جامع سلامت و بهداشت هوران مراجعه کنید.

بشتر ببینید
بادرنجبویه، 1 گیاه همه فن حریف!

۳ , شهریور ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید