با انجام این ۶ کار مغز شما پیر نمی شود-هوران

با انجام این ۶ کار مغز شما پیر نمی شود

همه افراد تمایل دارند تا همینطور که سنشان بالا می رود ذهنشان همچنان تند و تیز بماند و متاسفانه این به طور معمول امکان پذیر نیست اما شما می توانید با انجام بعضی از کارهای بسیار ساده این امکان را فراهم کنید. در ادامه این مقاله از بخش سلامت و زیبایی هوران همراه ما باشید.

احتمالا تا به حال برایتان پیش آمده است که خواسته اید چیز را حفظ کنید و یا به یاد بیاورید اما به خوبی گذشته و دوران جوانی نتوانسته اید. دلیل این موضوع افزایش سن ذهنمی باشد.

 

با انجام این 6 کار مغز شما پیر نمی شود


دانشمندان معتقدند که می توان با فعال نگه داشتن ذهن از پیر شدن و کند شدن آن جلو گیری کرد. همچنین دانشمندان طی تحقیقات جدیدی متوجه شده اند که یک مغز آرام می تواند عمر طولانی تری به شما بدهد.


مغز، پرمصرف ترین بخش بدن

مغز پر مصرف ترین بخش بدن ما می باشد و حدود یک سوم از کل انرژی بدن را مصرف می کند. در کنار این ذهن نیاز به آرامش و استراحت دارد.

مغز


در دنیای امروزه که دنیایی بسیار سریع است آرامش مغز بسیار مهم است. فعالیت هایی مانند خواب کافی و مدیتیشن می توانند کمک بسیاری به این موضوع بکنند.

در ادامه شش کار را به شما خواهیم گفت که با انجام آن ها می توانید مغز خود را آرام کرده و عمری طولانی برای مغزتان و خودتان به دست بیاورید.

۱. به بدن خود فکر کرده و از آن آگاه باشید.

۲. به پیرامونتان گوش فرا دهید.

۳. روز خود را بر روی کاغذ بیاورید و بنویسید که می خواهید چگونه باشد.

۴. به وعده های غذایی خود بیاندیشید.

۵. پیش آز آنکه فرسوده شوید نشانه های آن را درک کنید.

۶. مربیان خوب را پیدا کرده و از آن ها آموزش ببینید.

با انجام این 6 کار مغز شما پیر نمی شود


در انتها امیدواریم که از مطلب «مانیکور، پدیکور و لاک زدن ناخن ها در دوران بارداری» خوشتان آمده باشد و نکات خوبی را از آن آموخته باشید. برایمشاهده‌ی سایر مطالب می‌توانید به سامانه جامع سلامت و بهداشت هوران مراجعه کنید.

بشتر ببینید
چگونه علائم افسردگی در مردان را کشف کنیم؟

۸ , شهریور ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید