۳ ترفند زیبایی و آرایشی چهره آقایان-هوران

۳ ترفند زیبایی و آرایشی چهره آقایان

زمانی که از اسرار زیبایی حرف می‌زنیم شما به یاد کارهای سخت بیفتید و ممکن است کسی به ذهنش خطور نکند که زیبایی متعلق به آقایان نیز می‌باشد.

آقایان هم مانند خانم‌ها نیاز به زیبایی و آراستگی دارند. در ادامه این مطلب نکاتی درباره زیبایی چهره اقایان را آورده‌ایم.

هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید صورتتان را بشویید
آقایان باید عادت کنند که وقتی صبح‌ها از خواب بیدار می‌شوند صورتشان را با آب و شوینده‌های مناسب بشویند. در هنگام خواب در طول شبانه روز سلول‌های پوستی شروع به بازسازی می‌کنند، به همین علت برای رفع سلول مرده و چربی و میکروب روی پوست، حتما صورت شسته شود.

3 ترفند زیبایی و آرایشی چهره آقایان


پوست‌هایی که مرتب شسته می‌شوند، پوست به راحتی می‌تواند نفس بکشد و اکسیژن کافی به پوست می‌رسد.

آقایان برای شستشوی صورتشان از پاک کننده‌های حاوی مرطوب کننده استفاده کنند تا دچار خشکی پوست نشوند.

پوست مردان تقریبا” ۱۵ درصد چربتر از پوست زنان و به طورمشخصی از منافذ بزرگتری برخوردار است واین بدین معنی است که سریعتر و بیشتر آلوده می‌شود، بنابراین خیلی مهم نیست که یک مرد چه نوع پوستی دارد بلکه تمیز نگه داشتن آن اهمیت بسزایی در خوش چهره و جوان نمودن شخص دارد.

محصولات پاک کننده باید تا حد امکان فاقد مواد شیمیایی باشند. صابون‌های دئودورانت نباید برای صورت استفاده شوند.

یک ساینده یا اسکرآب برای سلامتی پوست (بخصوص مردان) اساسی است چون سلول های مرده را برمی دارد و سطح صورت را نرم می‌کند و این عمل سایندگی را باید بدون اینکه باعث آسیب رساندن به پوست شود، انجام می‌دهد.

بشتر ببینید
3 روش برای جوان تر شدن آقایان!

همیشه بعد از اصلاح و تمیز نمودن از یک مرطوب کننده سبک بخصوص در نواحی گردن استفاده کنید. ویتامین E خالص یا روغن آلوئه ورا مرطوب کننده‌های بسیارخوبی‌اند که به شکل مایع در دسترس هستند یا اگر به شکل کپسول‌اند، می‌توانید یک کپسول آن را بشکنید و روغن آن را مستقیما” روی پوست بمالید.

به خاطرداشته باشید رطوبت در نواحی حساس پوست (بخصوص در نواحی زیر چشم) خیلی مهم است. در این ناحیه به هیچ وجه چربی ترشح نمی‌شود و جایی است که گذشت سن را نشان می‌دهد.چگونه ریش جذاب داشته باشیم.


برای محافظت از پوستتان همیشه از ریش تراش با کیفیت استفاده کنید

تراشیدن ریش

جذاب

اکثر مردها به طور میانگین پنج بار در هفته اصلاح می‌کنند. تیغ با کیفیت علاوه بر این که طول عمر بیشتری دارد، صورت را نمی‌خراشد. تیغی را برای اصلاح انتخاب کنید که متناسب با حساسیت پوست و درشتی تارهای ریش‌تان باشد.


آقایان بدون ژل اصلاح صورتتان را اصلاح نکنید

برای اصلاح صورت به رطوب نیاز دارید. پوست خشک به سرعت خراشیده و زخم می‌شود. اصلاح صورت باعث از بین رفتن لایه رویی پوست می‌شود.

برای مرطوب کردن پوست و بازسازی این لایه از افتر شیو استفاده کنید.راهنمای مدرن آراستگی برای دامادها


بدون کرم ضد آفتاب از خانه بیرون نروید

مصرف کرم‌ها یا لوسیون‌های ضد آفتاب را فراموش نکنید زیرا که مهم ترین و بزرگ‌ترین محصولات در زمینه‌ی زیبایی پوست می‌باشند بخصوص که بیشتر آقایان ساعت‌های زیادی در طول روز در معرض آفتاب قرار می‌گیرند.

آقایان

بهترین کرم ضد آفتاب برای آقایان، کرمی حاوی مرطوب کننده با اس پی اف ۳۰ درصد است. مردانی که از کرم ضد آفتاب استفاده نمی‌کنند، خود را در معرض خطر صدمات ناشی از نور آفتاب قرار می‌دهند.

بشتر ببینید
5 فاکتور مهم در خرید ریش تراش

در انتها امیدواریم که از مطلب «۳ ترفند زیبایی و آرایشی چهره آقایان» خوشتان آمده باشد و نکات خوبی را از آن آموخته باشید. برای مشاهده‌ی سایر مطالب می‌توانید به سامانه جامع سلامت و بهداشت هوران مراجعه کنید.


۲۰ , مرداد ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید