راهکار‌های مفید برای کاهش وزن و چربی سوزی با نوشیدن ۵ چای مختلف-هوران

راهکار‌های مفید برای کاهش وزن و چربی سوزی با نوشیدن ۵ چای مختلف

یکی از دغدغه‌های بزرگ افراد، کاهش وزن است.البته افرادی که چاق هستند. ولی خب افراد چاق تعدادشان کم نیست. ما در اینجا می‌خواهیم انواعی از چای‌ها و دمنوش‌های گیاهی که موجب لاغری می‌شوند را خدمتتان معرفی کنیم.


چای های لاغر کننده

البته نوشیدن این چای‌ها تاثیر ۱۰۰ درصدی بر لاغر شدن شما ندارد. ولی شما می‌توانید، تاثیرات نسبتا مطلوبی را طی چند دوره مصرف، مشاهده کنید.


 چای رویبوس، کاهش دهنده‌ی اشتها

این چای به روشی کاملا منحصر به فرد، برای کمک به کاهش وزن و چربی سوزی عمل می‌کند. اول از همه، رویبوس هورمون‌های موجود در بدن، که احساس گرسنگی را در شما تحریک می‌کنند، سرکوب می‌کند. این چای می‌تواند ریزه خواری و پرخوری را در شما کاهش دهد، که این انجام کار می‌تواند به کاهش وزن شما کمک موثری کند. این چای، فشار خون و کلسترول را در بدن شما کاهش می‌دهد. استفاده از این چای می‌تواند به بهبود سلامت بدن شما کمک کند.


چای زنجبیلی

این چای گیاهی به دلیل داشتن خصوصیات گرم کنندگی و همچنین دارا بودن خاصیت تحریک متابولیسم، بسیار در بین افراد مشهور می‌باشد. مطالعات ثابت کرده است که مصرف منظم این چای به دلیل توانایی آن در افزایش گردش خون و افزایش چربی سوزی و همچنین بهبود جذب مواد مغذی، می‌تواند در کاهش وزن موثر باشد.


 چای زردچوبه، در دسترس‌ترین چای برای لاغری

زرد چوبه را حتما در پختن غذاها و برای پیاز داغ کردن مورد استفاده قرار می‌دهید. زردچوبه یکی از قوی‌ترین ادویه‌های جهان است که می‌تواند متابولیسم یا سوخت و ساز بدن شما را تحریک کند، هضم را بهبود بخشد و سیستم گردش خون را تقویت کند. همه‌ی این موارد کمک می‌کند تا چربی سوزی و افزایش سوخت و ساز بدن با نوشیدن چای زرد چوبه افزایش یابد.

بشتر ببینید
طرز تهیه‌ی 8 شامپوی طبیعی مو در خانه

چای سفید مفید برای چربی سوزی

این چای به دو روش مختلف می‌تواند به کاهش وزن شما کمک می‌کند. چای سفید با چای سیاه و سبز تفاوت کمی دارد. زیرا از جذب چربی در بدن جلوگیری می‌کند، و در عین حال توانایی بدن در چربی سوزی را در حین مصرف، بهبود می‌بخشد. فواید و خواص موجود در چای سفید، آن را به یکی از بهترین چای‌های لاغری تبدیل نموده است. اگر واقعا قصد دارید که وزن خود را کم کنید، می‌توانید این چای را از عطاری‌ها و فروشگاه‌های معتبر و یا فروشگاه‌های اینترنتی خریداری نمایید و تاثیر قدرتمند آن را در چربی سوزی ببینید.

راهکار‌های مفید برای کاهش وزن و چربی سوزی با نوشیدن 5 چای مختلف


چای سیاه موثر برای کاهش وزن و چربی سوزی

چای سیاه که شاید رایج‌ترین نوع از انواع چای‌ها، در سبد غذایی افراد است، نام‌های مختلفی دارد و دارای کافئین و همچنین سایر ترکیبات تحریک‌کننده‌ی متابولیسم است. این چای می‌تواند به چربی سوزی بدن کمک کند، به این معنی که اگر شما ورزش کنید، نمی‌توانید کالری بیشتری را نسبت به نوشیدن چای بسوزانید. اثرات چربی سوزی چای سیاه از ورزش کردن بیشتر است. اگر می‌توانید هم ورزش کنید و هم چای سیاه بنوشید. بسیار فوقع العاده است!

کاهش وزن


چای سبز، بمب چربی سوزی شکم

این نوع محبوب چای دارای مقادیر بالایی از فلاونوئیدها، کافئین و سایر آنتی اکسیدان‌ها است که به عنوان عوامل تحریک‌کننده‌ی متابولیسم یا سوخت و ساز بدن شناخته می‌شوند. این ترکیبات می‌توانند به سرعت بخشیدن به روند چربی سوزی بدن کمک کنند، اگر نوشیدن چای سبز با ورزش روزانه و رژیم غذایی سالم همراه باشد، می‌تواند به کاهش وزن و چربی سوزی کمک بسیار زیادی کند.

بشتر ببینید
انواع جراحی های زنان، 11 نکته مهم

کاهش وزن


نتیجه گیری

نوشیدن چای‌ها و انواع دمنوش‌ها از دیرباز برای لاغری توصیه می‌شد. اگر واقعا قصدی جدی برای لاغری دارید حتما این چای‌ها و دمنوش‌ها را امتحان کنید. امتحانش برای یکبار هم که شده می‌تواند ارزشمند باشد.


منبع:

https://www.organicfacts.net/best-tea-weight-loss.html


در انتها امیدواریم که از مطلب «۴ روش بازاریابی برای فروش بیشتر لوازم آرایشی و بهداشتی» خوشتان آمده باشد و نکات خوبی را از آن آموخته باشید. برای مشاهده‌ی سایر مطالب می‌توانید به سامانه جامع سلامت و بهداشت هوران مراجعه کنید.


۲۲ , مهر ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید