چه کسانی به جراحی بینی نیاز دارند؟ ۴ دلیل اصلی نیاز به عمل-هوران

چه کسانی به جراحی بینی نیاز دارند؟ ۴ دلیل اصلی نیاز به عمل

امروز شاهد رشد روزافزون افرادی هستیم که با مراجعه به متخصصان و جراحان زیبایی خواهان جراحی  بینی  می باشند و حاضرند برای جراحی های زیبایی خود هزینه‌های بسیار زیادی کنند تا بتوانند به چهره دلخواه خود دست یابند.شاید جالب باشد بدانید که هر ساله بیشترین جراحی‌ها ی زیبایی مربوط به جراحی بینی است و این اعداد و ارقام می‌تواند کمی نگران‌کننده باشد زیرا جراحی‌های زیبایی همانگونه که از مزایای بسیار زیادی برخوردار می‌باشند معایبی نیز دارند که نمی‌توانیم این معایب را نادیده بگیریم. این معایب می‌تواند در بلند مدت خودش را نشان دهد و چهره و زیبایی فرد را به هم بریزد.

جراحی بینی


عمل بینی با وجود آگاهی از معایب

شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از افراد با آنکه از معایب جراحی‌های زیبایی اطلاع دارند اما نسبت به انجام این جراحی‌ها اقدام می‌نمایند. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن دقت و توجه کافی داشته باشید این است که جراحی بینی  برای  برخی از افراد لازم و ضروری می باشد و ممکن است در صورت انجام نشدن ضررهای بسیار زیادی به فرد وارد نماید.


دلایل پزشکی

تصور کنید که فردی در اثر تصادف و یا یک حادثه دچار شکستگی بینی شده است. این فرد نیاز دارد که با مراجعه به متخصصین جراحی زیبایی شکستگی بینی خود را رفع نموده و نسبت به انجام جراحی بینی  اقدام نماید. درصورتی‌که این فرد از انجام جراحی خودداری نماید ممکن است که پس از گذشت مدت زمانی در تنفس خود دچار اختلال و مشکل شود بنابراین لازم است که این فرد حتماً نسبت به انجام جراحی اقدام نماید و با انجام به موقع جراحی سلامت و زیبایی خود را تامین نماید. انجام درست و به‌موقع جراحی می‌تواند نقش و تاثیر بسیار زیادی در حفظ سلامتی و زیبایی فرد داشته باشد و از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری نماید.

بشتر ببینید
 آیا بستن کمربند لاغری برای لاغر شدن خوب است؟ 4 دلیل اصلی

فرد دیگری را تصور کنید که انحراف بینی دارد و در عملکرد تنفسی او اختلال ایجاد شده است این فرد اگر نسبت به جراحی  بینی  اقدام نکند ممکن است که ضررهای بسیار زیادی ببیند.

جراحی بینی


اعتماد به نفس

برخی از افراد به دلیل راضی نبودن از فرم بینی خود دچار کمبود اعتمادبه‌نفس می‌شوند این افراد برای حفظ اعتماد به نفس خود و بالا بردن اعتمادبه‌نفس ازدست‌رفته خود لازم است که با مراجعه به متخصصان و جراحان بینی  نسبت به جراحی بینی  خود اقدام نمایند و اگر بینی آن‌ها مشکل دارد می‌توانند با انجام این جراحی‌ها مشکلات بینی خود را رفع نمایند. بنابراین می‌توانیم بگوییم که یکی از مزایای این جراحی ها  بالا رفتن اعتمادبه‌نفس فرد می‌باشد و کمک می‌کند که فرد از اعتمادبه‌نفس بالایی برخوردار شود در صورتی که این جراحی‌ها دارای معایبی نیز می‌باشند و یکی از اصلی‌ترین معایب آن‌ها می‌تواند تنگی نفس پس از انجام این جراحی‌ها باشد.


دسته دیگری از افراد نیز از چهره خود راضی نیستند و دوست دارند فرم بینی خود را تغییر دهند این افراد می‌توانند با مراجعه به مشاور و متخصصان جراحی زیبایی نسبت و انجام جراحی بینی  و یا عدم انجام آن اقدام نمایند. بسیار خویشاوند است که افراد پس از چند جلسه مراجعه به مشاور و متخصصان زیبایی نسبت به انجام این جراحی‌ها پشیمان شده و رضایت کافی را از چهره خود به دست آورده‌اند و توانستند با بالابردن اعتماد به نفس خود از چهره خود راضی باشند.


نقایص مادر زادی

دسته دیگری از افراد که لازم است حتماً به متخصصان جراحی زیبایی اقدام کرده و در صورت تشخیص پزشک برای جراحی بینی  آماده شوند افرادی هستند که به طور مادرزادی دچار نقص در بینی می باشند. این افراد در هنگام تولد و یا پس از  باید نسبت به انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام نمایند زیرا در صورت عدم انجام جراحی مورد نیاز ممکن است که فرد در سنین بالاتر دچار اختلالاتی شود.

بشتر ببینید
18 نکته‌ برای مراقبت پس از جراحی بینی

بسیار دیده شده است که افرادی برای انجام جراحی بینی  اقدام می‌کنند که هیچ گونه نیازی برای انجام این جراحی ها ندارند. اطلاع داشتن از مزایا و معایب جراحی‌های زیبایی می‌تواند نقش و تاثیر بسیار زیادی در انجام و یا عدم انجام جراحی‌ها داشته باشد و دانش و اطلاعات کافی را درباره نحوه انجام این جراحی‌ها در اختیار فرد قرار می‌دهد و فرد می‌تواند با اطلاع داشتن از معایب این جراحی‌ها نسبت به انجام آن‌ها و یا عدم انجام آن‌ها اقدام نماید. بسیار دیده شده است که فرد پس از اطلاع یافتن از معایب جراحی‌های زیبایی از تصمیم خود برای انجام این جراحی‌ها صرف‌نظر کرده است.

جراحی بینی


تزریق ژل

تزریق ژل یکی دیگر از روش‌های زیبا سازی بینی محسوب می شود که توانسته است طرف‌داران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد و بسیاری از افراد برای انجام این اقدام  ترغیب شوند. تزریق ژل و جراحی بینی  با روش بسیار محبوب برای بازسازی و فرم دهی که بینی محسوب می‌شود که سالانه تعداد بسیاری زیادی از افراد برای انجام این روش‌ها جهت زیباسازی و فرم دهی بینی اقدام می کنند.

تزریق ژل نیز مانند سایر روش‌های فرم دهی و زیباسازی بینی دارای مزایا و معایبی  می باشد که فرد باید قبل از اقدام به انجام این روش برای زیباسازی و فرم دهی بینی دانش و اطلاعات لازم و کافی را در این‌باره کسب نماید و سپس جهت انجام و یا عدم انجام این روش جهت زیباسازی بینی خود اقدام نماید.


تمامی روش‌هایی است زیباسازی و فرم دهی بینی دارای مزایا و معایب خاص خودش می‌باشد که شما قبل از اقدام به انجام هر کدام باید دانش و اطلاعات کافی را درباره مزایا و معایب این روش بدست آورید و سپس نسبت به انجام و یا عدم انجام آن برای زیباتر شدن اقدام نمایید.

بشتر ببینید
زیبایی صورت را با 10 روش طبیعی برای همیشه حفظ کنید

برخی از این روش‌ها برای برخی از افراد موثر می باشد بنابراین فرد قبل از انجام آن باید نسبت به محدودیت‌های این روش اطلاعات لازم و کافی را کسب نماید و سپس نسبت به انجام آن اقدام کند.


نتیجه گیری

توصیه می‌شود افرادی که نیاز به جراحی بینی  ندارند برای انجام این جراحی اقدام نکنند و سعی کنند با بالا بردن اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس خود رضایت کافی را از چهره خود داشته باشند. همچنین توصیه می‌شود که افرادی که خواهان انجام این جراحی‌ها هستند با مراجعه به متخصصان حرفه‌ای و کاربلد جراحی خود را با کیفیت بالایی انجام دهند و از بسیاری از خطرات ناشی از جراحی جلوگیری کنند.

توصیه دیگری که صورت می‌گیرد این است که افراد قبل از انجام این جراحی‌ها و روش‌های بدون جراحی برای  فرم دهی و زیباسازی بینی خود دانش و اطلاعاتی کافی درباره روشی که می‌خواهند برای فرم دهی و زیباسازی بینی خود انجام دهند به دست آورند.


در انتها امیدواریم که از مطلب «چه کسانی به جراحی بینی نیاز دارند؟ ۴ دلیل اصلی نیاز» خوشتان آمده باشد و نکات خوبی را از آن آموخته باشید. برای مشاهده‌ی سایر مطالب می‌توانید به سامانه جامع سلامت و بهداشت هوران مراجعه کنید.


۱۹ , مهر ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید